10 Ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να κάψετε το Επίμονο Λίπος στην Κοιλιά σε λιγότερο από 1 Μήνα

Το σπλαχνικό λίπος μπορεί να επηρεάσει την παραγωγή ινσουλίνης και να αυξήσει ακόμα και τα επίπεδα των ορμονών του στρες στο σώμα. Όπως καταλαβαίνετε, είναι σημαντικό να κρατάμε τα επίπεδα λίπους ρυθμισμένα.

Δείτε παρακάτω μερικές αποτελεσματικές ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να διώξετε γρήγορα το περιττό λίπος από την κοιλιά.

10.

Κρατηθείτε στην στάση για 5-10 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε με το άλλο πόδι.

9.

Κάντε 10-15 επαναλήψεις για κάθε πόδι.

8.

Κάντε 15-20 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά.

7.

https://www.youtube.com/watch?v=pI7uWJXcfPE

Κρατηθείτε 2-3 δευτερόλεπτα σε κάθε επανάληψη και κάντε 10 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά.

6.

Κάντε 10 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά.

5.

Επαναλάβετε 10 φορές.

4.

https://www.youtube.com/watch?v=W1crgyRXBjE

Κάντε 10-15 επαναλήψεις

3.

Επαναλάβετε την άσκηση 10 φορές.

2.

Σε κάθε επανάληψη να μένετε για μερικά δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε συνολικά 12-15 φορές για κάθε πόδι.

1.

Επαναλάβετε 15 φορές.

ΠΗΓΗ: brightside.me